tessawillemsen.reismee.nl

Je girl is back

Hello!!

Surprise, surprise, ik ben weer terug! Dit keer niet vanuit Amerika… ik zit namelijk in Praag! Nu denk je natuurlijk huh wat doet ze daar dan? Ik zal het je even uitleggen.

Ik doe m’n minor hier.

Nou dat was het eigenlijk. Communication & Mass Media is de minor die ik de aankomende vier maanden zal gaan volgen op UNYP, beter bekend als University of New York in Prague (still love Amerika jwz). Omdat mijn high school avonturen geheel zwart op wit staan, ontkom ik er natuurlijk niet aan om ook mijn Prague adventures te delen met de hele wereld. Maarr…. dit zal wellicht niet plaatsvinden in de vorm van een blog. Tijden veranderen en so do I. Vandaar dat ik mezelf + m’n blogleven een upgrade heb gegeven…. IK GA VLOGGEN!

*dit is het moment waarop je me mag uitlachen*

Maar weetje, ik heb gewoon no shame. Het zal de mensen die mij kennen dan waarschijnlijk ook niks verbazen dat ik opeens met een camera op zak de straten van Praag bewandel. Toch zal schrijven altijd in m’n hart blijven en omdat ik m’n lezers niet wil teleurstellen (lees: m’n moeder) zal ik af en toe ook een bloggie plaatsen (als ik tijd heb of course). Ga het nog druk krijgen met m’n online-life, maar je moet er wat voor over hebben om nog jaren later de (hopelijk) leukste tijd uit je leven terug te lezen.

Momenteel is er nog niks online of gaande in m’n nieuwe vloggerscarrière, maar zodra hier beweging in zit zijn jullie de eerste die dit weten.

Als je graag beeldmateriaal wil zien van m’n nieuwe tijdelijke levensstijl, neem dan gerust een kijkje op m’n Instagram (@tessawillemsen).

Tot zover m’n leven. Het is me een genoegen jullie weer op de hoogte te houden van buitenlandse avonturen.

Vragen? Opmerkingen? Tips? Tops? Laat het achter in de reactie! (beetje oefenen voor m’n vlog)

Groetjes aan de voetjesss

Reacties

Reacties

Mo

heerlijk weer een geschreven verhaal

Mamsie

Ik ben niet alleen benieuwd naar jouw blog verhalen, helemaal naar jouw vlog verhalen. Succes! En bedankt voor de afgelopen, supergezellige dagen!

Ga

Blij dat je weer terug bent met je verhalen

Wilma

Hallo Tessa,
Wat geinig dat je zo met de tijd mee gaat. Het is niet niks, dat vloggen. Ik ben erg benieuwd naar je eerst filmpje. Gelukkig heb je al wat kunnen oefenen tijdens je stage bij Tina. Ik weet zeker dat het goed gaat komen!
Gr.

Sabrina

Leuk leuk leuuuukkk!!!

HanniePannie

You go girl...????

Papsie

I'll be back. Gisteren hoorden Luka en ik het Swarzeneggen zeggen. Supernieusgierig naar je nieuwe vlog carrière. Mooie verhalen en belevenissen life vanuit Praag! Spannend.

Frederike

We zijn benieuwd naar je avonturen! Veel plezier!

Larbo

Waaah zin in je vlogs #jwz

goeiemorgen

Het beeld is van St. Jan van Nepomuk uit 1683. Volgens de Pragenaren brengt het geluk de koperen afbeeldingen op de sokkel even te strelen. Iedereen streelt op die plekken het koper zodat het gaat blinken als een spiegeltje. , op de rest is zwartgroen verweerd.
DUS STREEL HEM MAAR HELEMAAL BLINKEND , HIHIH

p.s. als je goed kijkt zie je mijn vingerafdrukken ook staan .

Jacqueline

Via via aan je verhalen gekomen
Leuk leuk leuk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active