tessawillemsen.reismee.nl

Vertrek datum bekend!

Lieve vrienden,

Nu komt het toch wel héél dichtbij.. Terwijl ik druk bezig was met het leren van de examens (ja, helaas, dat moet ook gebeuren) kreeg ik een mail van Travel Active. De vertrek datum is bekend! Op woensdag 30 juli 2014 zal ik vliegen naar New York, waar ik gezellig een paar dagen verblijf om vervolgens op zaterdag 2 augustus richting The Colony, Texas, te gaan om mijn lieve mama Kate en zus Rachel EINDELIJK te mogen knuffelen! Ik kan niet wachten! Ik heb er ontzettend veel zin in. Dit zal een groot avontuur worden en ik omarm het met beide armen!

Wait for me Texas, I'll come soon

Kiss

Liefs,


Tessa

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active