tessawillemsen.reismee.nl

toch maar een verhaaltje

Door een storing is m'n laatste verhaal verloren gegaan. Het zweeft nu ergens rond op het internet maar zal helaas niet meer terecht komen op mijn ReisMee blog.

Nog vier dagen. 'O lordie, waar begin ik aan?' is momenteel de gedachte die al dagenlang in mijn hoofd rond zwerft. Ik moet nog zoveel dingen doen, regelen, pakken. Waar haal ik die tijd vandaan? Tegelijkertijd moet ik ook nog met vriendjes en vriendinnetjes afspreken, afscheid nemen. Nóg minder tijd. En dan vul ik die tijd ook nog eens grotendeels op door te staren naar de koffer die voor m'n neus ligt. Dit moet er nog in, dat moet er nog in. Ik heb van veel dierbare al afscheid moeten nemen. Eerst familie, toen wat vrienden, toen Annema en vorige week Laris. Hoe kan ik een jaar zonder mijn beste vriendinnetje en zusterlief? Ik realiseer me nu pas dat ik beperkt zal zijn in mijn vrijheid daar door de vele regels die ik zal moet opvolgen, maar daarnaast zal ik zo zelfstandig worden (hopelijk). Een jaar geen familie met de naam Willemsen om me heen. Ik zal m'n eigen familie daar moeten creeëren, mijn eigen vriendengroep. Tess moet alles op eigen kracht voor elkaar zien te krijgen.

Gister kwam ik terug uit Frankrijk van vakantie. Larbo werkt deze zomer op een camping ergens in Zuid-Frankrijk en wij kwamen haar persoonlijk even pesten. Het was een leuke week. Helaas moest ik ook in Frankrijk afscheid nemen van m'n lieve zussie. Ze zal niet mee kunnen woensdag naar Schiphol om me vaarwel te zeggen. Gelukkig heb ik een leuk fotoboekje gekregen met allemaal foto's en verhalen erin. Ik ga je missen Larrie.

Ook Annema heb ik al doei moeten zeggen. Zo raar en nog onrealistisch. Een jaar jullie allemaal niet zien, dat is lang! Gelukkig gaan Nelia en Willemijn mee naar Schiphol. Afscheid nemen, ik ben er nooit goed in geweest.

Maar oke, woensdag. Woensdag 30 juli, the big day. Volgens mij klinkt dit alles echt alsof ik voor de rest van m'n leven naar Australië verkas, maar ik vind dat ik wel net zo dramatisch mag klinken als dat ik een jaar naar Amerika ga. Ik ben tenslotte ook een dramaqueen ;)

Dit is waarschijnlijk het laatste bericht dat ik vanuit het half bewolkte onzekere zonnige maar ook regenachtige Nederland zal schrijven. Kriebels, kriebels. It's getting nearer.

Reacties

Reacties

Salwa

Awww, ik ga je ook missen hoor! Gelukkig kan ik meelezen met je blog, kan ik leuke comments plaatsen terwijl je voor een jaar weg bent hahah ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active