tessawillemsen.reismee.nl

Nog maar één nachtje slapen ^.^

Morgen begint school! SPANNUND. Ik ben erg excited en ik kan echt niet wachten om morgen in de gele schoolbus te springen en richting school te rijden. Ik zie mezelf al als enige helemaal in m’n element daar in die bus zitten met een grote grijns op het gezicht en allemaal half dode slapende kinderen om me heen, maar dat is morgen.

De afgelopen dagen waren erg leuk. Dit weekend was erg druk maar het werd ook wel tijd omdat de dagen daarvoor niet heel spectaculair waren. Doordat Kate doordeweeks van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat moest werken hadden Rachel en ik geen auto waardoor we niet echt ergens heen konden. Gelukkig had een vriendin van Rachel, Ashley, een auto en maakte we af en toe een roadtripje. Zo gingen we een keer naar On the Boarder, een Mexicaans restaurant. Nou ben ik zelf niet bepaald helemaal weg van Mexicaans food dus liet ik Ashley maar wat bestellen voor mij. Ik kreeg een prachtig gerecht voorgeschoteld en zag een groene paprika liggen. HMMM LEKKER SMULLEN DACHT IK en dus stopte ik vol overtuiging het heerlijke groene ding in m’n mond, niet wetende dat het een hot pepper zou zijn. Daar zat ik dan met m’n mond in vuur en vlam. Nadat Ashley en Rachel uitgelachen waren bestelde ze een extra sprite en wat water voor me zodat ik de boel kon blussen. Volgens de dames was de jongen die deze glazen naar mij bracht met me aan het flirten omdat die overdreven erg geïntereseerd was in wat er allemaal te doen was in Nederland en wat ik hier precies te zoeken had. Vandaar dat we op het briljante idee kwamen om bij de dollar tip die we gaven een nummer op te schrijven met de beroemde tekst ‘call me’ (waar zouden we dit nou toch vandaan hebben?) Aangezien ik niet zo geïntereseerd was in the man himself hadden we het nummer opgeschreven van de jongen die zijn nummer aan mij gaf toen bij het zwembad. Ben benieuwd of ze al contact hebben gehad, hihi.

Vorige week zaterdag moesten we op de neefjes van Rachel passen. Deze schattige kleine opdondertjes hadden de waterballonnen al klaar liggen dus het oppassen eindige in een watergevecht. Later die avond zijn we naar Mike gegaan. Mike zit in de organisatie die helpt met hostgezinnen zoeken voor exchange students en hij heeft zelf twee jongens in huis. Het was leuk om kennis te maken met mensen uit landen waarvan je niet eens wist dat ze bestonden.

Op maandag nam Ashley ons mee naar een dress-shop waar we voor de grap homecoming- and promdresses gingen passen. Deze enorm overdreven jurken waren hilarisch om aan te trekken en we hebben hier ook veel foto’s van gemaakt.

Gister was er een Ayusa poolparty. Ayusa is de Amerikaanse organisatie die alle studentjes in de gaten houdt. Tot mijn grote verbazing was ik niet de enige Nederlander. Er was ook nog een Nederlands meisje en een jongen! Een grote gezellig boel dus! De poolparty vond plaats bij mum mum (het huis van oma). We hebben elkaar allemaal een beetje leren kennen en het was erg gezellig. Ik kon het erg goed vinden met Victoria, een meisje uit Denemarken en uiteindelijk bleef ze ook bij mij slapen. Vandaag zijn we met Victoria, Mint (een meisje uit Thailand) en Sofia (een Duitse student) naar de Moll gegaan om te shoppen. Eindelijk vrienden! Het is leuk om met andere exchange students om te gaan omdat zij door hetzelfde gaan als jij en daar met ze over kan praten.

Ik ben hier al bijna een maand (!). De tijd gaat toch nog best wel heel erg snel. Afgelopen donderdag heb ik mijn rooster op school opgehaald en morgen gaat het grote feest echt beginnen. Ik heb er ontzettend zin in maar voel ook wel wat kriebels. Vrijdag zal ik m’n eerste Football-game meemaken en zaterdag is er weer een poolparty maar dit keer van choir, om elkaar beter te leren kennen. We hebben er zin in!

Reacties

Reacties

Mamsie

De eerste maand zit er inderdaad bijna op.
Leuk dat het morgen echt gaat beginnen! Spannend! En grappig dat het echt de bekende gele schoolbus is!
Blijf schrijven en genieten, meid! XXX

Patricia

Heel veel succes en plezier morgen je eerste dag op school ????

Henk

Good luck.

Annemarijn

Dat jij toch nog ooit zijn in school zou hebben. Have fun poepie????

Annemarijn

Shuttles de kusjes worden vraagtekens dan maar zo xxxxxxxx

Ellen

Heel veel plezier morgen meis. En op tijd er staan hoor anders wordt het lopen ????

ome Bert ik lees al je berichten, nu gaat het echte werk beginnen zet hem op Larissa laat ze maar een poepie ruiken, haha succes ermee!!

ben benieuwd?!

ome Bert

ik lees al je berichten,al veel lol gehad, nu gaat het echte werk beginnen,laat ze maar een poepie ruiken, haha succes ermee!!

ome Bert

hallo!

Wim

Maak er wat van!

ome Bert

sorry tessa voor de verkeerde naam gebruikt!!

monica

ben zeeeeeerrrr benieuwd na je 1ste schooldagje

Papsie

Geweldige verhalen. Veel is herkenbaar als ex exchange student ook al was dat 32 jaar geleden. Xx

Hetty

Veel succes op school, best spannend, dat je alweer een maand weg bent, leuk die foto's bij de pool, lekker het is hier koud en nat, dus je mist niets.
XXX Hetty

Wilma

Wat leuk dat je ook studenten uit andere landen ontmoet hebt.dan kun je fijn ervaringen uitwisselen.
Ben benieuwd naar je eerste schoolervaringen...

Liefs Wilma

Wilbo

Fijn om te horen dat je nu in ieder geval mensen hebt leren kennen waar je het goed mee kan vinden! Klinkt allemaal heel gezellig! ?? Ben benieuwd naar de verhalen over je eerste schooldagen!

Dikke lebber!

koeniemeloenie

Hoooi tess, jij beleeft daar echt mega veel en altijd maar zeggen dat je leven saai is.... hoe zijn je eerste dagen school? Ga jezelf footballen of ga je naar wedstrijd kijken?

Have fun en niet TE hard werken op school

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active