tessawillemsen.reismee.nl

Allereerste Amerikaanse musical is een feit!

Ja, ik ben een slechte blogger, mijn oprechte excuus. Maar zie het als een goed teken, ik ben hier lekker druk! Vorige week waren de shows van de Addams Family en daardoor ik vrijwel geen tijd om een verhaal op papier te zetten, maar niet getreurd! Tessa is er weer hoor.

Om te beginnen. IK MIS SINTERKLAAS! Of ik wil nu even in Nederland zijn en daarna weer terug hoppen of Sinterklaas moet overal zijn. Gelukkig hoef ik de gekke discussies over zwarte piet niet mee te maken en gaat dat vrijwel allemaal langs me voorbij, maar het is wel stom hoor! Gelukkig stuurt mijn allerliefste mamsie me zo nu en dan een voorraadje pepernoten op waardoor ik toch voorzien ben van de lekkere zoeternij.

Vorige week was het tech-week. Ander woord voor tech-week is stress, haasten, weinig slaap, druk, veel op school oftewel, chaos. Maar wel erg leuk! We hebben bijna elke dag de show doorgelopen met de hele heutemeteut (make-up en kostuums) waardoor het elke avond een latertje werd. Ik zat elke dag meer dan 12 uur op school en op vrijdag zelfs 15. Maar ja, we hebben het er allemaal voor over. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik teleurgesteld ben in het Nederlandse volk. Ik had jullie allemaal uitgenodigd om te komen kijken en niemand is op komen dagen..

Vrijdag avond was er helaas geen tijd voor een football game, -deze hebben we toen wel gewonnen waardoor we naar de play-offs mochten-. Het was een groot succes! De zaal zat niet helemaal vol, maar er waren wel genoeg mensen die het meesterwerk hebben kunnen bewonderen. Er zit veel humor in de musical en dat was ook te horen in de zaal. Op zaterdag hadden we twee voorstellingen en die in de avond werd gefilmd. Erg leuk, want zo kan ik het later nog eens terug kijken. En het was ontzettend lief, want mijn lieve family had zelfs een bloemetje opgestuurd!!!!!!! SUPER MEGA THANKS FAMILY. Zondag was het feestje alweer afgelopen na de laatste voorstelling. Natuurlijk moest dit nog wel gevierd worden met een afterparty. Typical. De red cups waren aanwezig en ik heb me zeer vermaakt.

Verder was afgelopen week niet zo denderend. Afgelopen maandag was onze enige ‘vrije’ dag want dinsdag waren alweer de auditie’s voor Aladdin. Ik zit in het dance ensemble, hetzelfde als de vorige keer dus. Helemaal prima haha. Verder begon ik woensdag een beetje af te takelen. Op donderdag werd ik ziek, maar doordat we een koor concert hadden wilde ik niet naar huis. Helaas ben ik een half uur van te voren toch maar opgehaald door m’n hostvader omdat ik het niet meer trok. Vrijdag heb ik de hele dag in bed doorgebracht en vandaag heb ik ook vrij weinig gedaan. De griep is weer over, en ik heb het ook niet meer elke seconde koud maar ik ben nog steeds niet helemaal beter. (ja, het is hier kouder dan in Nederland momenteel. Ja, ik heb alleen m’n zomerjas mee) Gelukkig kan ik morgen nog uitzieken want maandag beginnen de repetitie’s voor the Christmas show dus moet ik weer van de partij zijn! Ach, zo in bed een beetje series kijken is wel goed te doen. Dit geeft me ook tijd om weer met het thuisfront te skypen, want daar had ik de afgelopen tijd barely tijd voor.

Volgens mij heb ik nu alle hoogtepunten weer gehad. Aangekomende week wordt dus repeteren voor de Chirstmas show. In verband met de tijd (het is al bijna kerst) zijn de repetities met een half uur verlengd. Hierdoor zit ik elke dag van 8 uur ’s ochtends tot half 7 ’s avonds op school. Het is toch ook zo gezellig allemaal. Kan niet wachten tot over twee weken, thanksgiving, dat de vakantie begint. Ik kan wel wat rust gebruiken!

Reacties

Reacties

Mamsie

En ze gaat maar door! Zing maar extra hard voor een handvol pepernoten ;-)
Wanneer is de volgende voorstelling? Kunnen we vast boeken....

Patricia

heel keuk en vooral dat we ook wat fotootjes hebben gezien van de musical erg leuk

petronella

Talentje! Maar niet teveel hooi op je vork nemen he!

Wilbo

Tess ik was gewoon bij je voorstelling. Ben erg teleurgesteld dat je me niet eens hebt gezien... ????
Verder bof je dat je zo'n mama hebt die zo nu en dan een box vol lekkernijen opstuurd. Misschien wordt het ook tijd dat er een winterjas in die box zit. #koukleum.

Ps. Ik heb ook al een ticket geboekt voor de volgende voorstelling. Ik hoop dat je me dan wel opmerkt........ I'll see you soon!!

Lia

Wat een verhaal, heerlijk!
Geniet er van. Xxx

Henk

Een mooi verhaal om te lezen. Vandaag waren we met je ouders in Winterswijk en de verhalen gehoord. Heb je na Thanksgiving vrij? Hoe lang? Veel plezier en succes!

daddy

Was weer smullen (in meedere opzichten): gelukkig was je via skype bij het schoenzetten afgelopen nacht aanwezig. Lekkere lange dagen op school zo. Sterkte met Aladdin! Enjoy regards to Bob and Sally.

Erik van den Berg

Leuk om te lezen hoe het met je gaat. Voor mijn gevoel lekker down to earth en je laat je niet gek maken. Erg mooi om te lezen. Ook belangrijk dat je naast het leren en andere verplichtingen ook veel lol en plezier maakt. Beide combineer je volgens mij ook wel. In elk geval, veel plezier en geniet er van. Groetjes Erik
Wat betreft zwarte piet. 99% procent heeft een mooi Sinterklaasfeest dus het zal wel los lopen. tot 5 december. Zet je wel je schoen daar of moet je wachten tot de kerstman iets in je sok doen??

Oom Wim

Ha nichtje,

Ik was op weg om te komen kijken, maar werd op Broadway opgehouden tijdens de contract onderhandelingen die ik voor jou wilde voeren.
Maar nu zonder flauwekul, fijn om te horen dat de musical een succes was en dat je het nog steeds naar je zin hebt. Gisteren waren je ouders (en Wilma + Henk en Marieke + Jan Willem) bij ons, dus we zijn helemaal bijgepraat over je Amerikaanse avonturen.

Groeten, je peetoom

Margreet

Tessa nieuwe geen foto's of doe ik iets verkeerd

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active