tessawillemsen.reismee.nl

Reisblog verkiezing 2015!

Hellooo,

Deze zagen jullie zeker niet aankomen? Ik leef namelijk nog! En deze keer met een leuke boodschap. Ik doe namelijk mee aan de reisblog verkiezing van 2015.

Hopelijk kunnen al de novels die ik geschreven heb beloond worden.

We zullen zien!

Hier is een linkje naar mijn inzending :)

Het zou leuk zijn als jullie een berichtje achter laten. (van de link natuurlijk)

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=191233&p=1102959#post1102959

Natuurlijk is het internet als het geen technische probleempjes heeft. Vandaar dat je niet rechtstreeks op de link kan klikken, maar even moet knutselen, knippen en plakken! (:

Verder gaat alles goed met Teske. Woonachtig in het prachtige zuiden van Nederland, hard aan het studeren. Life's good guyss. En... als je nog een tussenjaartje kan nemen? GA NAAR AMERIKA! :D

Reacties

Reacties

Moon

Gezellie dat je weer terug bent!

Mamsie

Moeten we nog ergens stemmen? Willen we best doen ;-)

Hetty

Inderdaad verrassend, weer een bericht van jou !,
Fijn, dat de studie bevalt
Volgens mij maak je zeker een kans voor reisblog van het jaar, je hebt ons zeer regelmatig en ook informatief op de hoogte gehouden!!
Liefs
Hetty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active