tessawillemsen.reismee.nl

Deze kerst is soo bright (LETTERLIJK)

Ik was eerlijk gezegd alweer helemaal vergeten dat ik het bestaan van mijn blog had heropgeroepen, vandaar dat het alweer wat later is. Maar niet getreurd, want ik ben er weer hoor..

Met nepnagels en al gaat het typen toch wat lastiger, maar dat maakt me toch weer een beetje meer Amerikaans dan eerst.

Ondertussen zit de eerste week er alweer op. Ik ben op de helft van mijn awesome tijd hier, en eerlijk gezegd voelt het alsof ik alweer bijna weg ga (ga ik ook..) Maarja, de plicht in Nederland roept ook weer. Toch zat ik hier liever nog een paar weekjes hier in het prachtige, zonnige Texas.

Donderdagavond kwam ik laat aan in Texas. De tussenstop ging niet door, omdat we het toch wel zouden redden met een tank en in Philly had ik wifi. Met wifi bedoel ik een moeder die alles voor me tot in de nopjes midden in de nacht voor me uit zoekt. Door deze digitale assistentie kwam ik op tijd aan bij de gate. Niet dat ik het anders niet gered had, aangezien de vlucht twee uur vertraagd was. WAT MOET IK TWEE UUR LANG DOEN IN MN EINZELGANGER BESTAAN?! Eenmaal in het vliegtuig begon ik toch een beetje in te storten, ik was al meer dan 20 uur op, en all by myself en had niemand om tegen te praten. Gelukkig was het maar 3,5 uur naar Dallas, dus ik was weer snel home sweet home. Eenmaal op het vliegveld aangekomen, kwamen jut en jul al aanlopen met het mooie WELCOME BACK TESSA –sign. Natuurlijk moesten we on the way home even stoppen bij Ihop (het was 12.30 am).

De volgende dag was ik al ready om naar school te gaan. Helaas duurde de pret niet lang, toen ze zeiden dat ik de school niet in mocht in verband met me not being a student iets. #crying Ik mocht wel als de school om 12 uur was afgelopen komen, dus zo gezegd, zo gedaan. Eenmaal op school zag ik al snel heel veel mensen EN HET WAS ZO LEUK!! Het was heel leuk om iedereen weer te zien, zelfs de mensen die mij wel kende en ik nog nooit gezien had LOL LOL

Na school heb ik nog met wat friends gechilld en de rest van het weekend ook pretty much. Uiteraard was ik zondagochtend weer in de kerk te vinden.

Op zondagavond bleef ik bij een vriendinnetje slapen en maandagavond kwam er weer een ander vriendinnetje. Jaja, in zo’n korte tijd moet je zoveel mogelijk gedaan zien te krijgen. Dinsdag ging ik met weer een ander vriendinnetje naar the mall om te shoppen, maar helaas ben ik niet geslaagd. Wel kwamen we twee weer andere vriendinnetjes tegen en hebben we de hele middag bij Starbucks gezeten en gekletst. De dag daarna werd ik opgehaald door twee vrienden en gingen we gezellig ergens lunchen. Ondertussen had ik half Colony al wel gezien haha. Maar dat was uiteraard ook precies de bedoeling.

Vandaag is het donderdag aka CHRISTMAS EVE DAY. Ja, dit is ook een hele happening hier. We hebben niet veel gedaan naast lunchen met de fam. Verder chill ik hem hard hier. Kan niet geloven dat ik voor mijn gevoel alweer bijna weg ga. Soms wenste ik echt dat ik hier in Amerika woonde, te chill.

Verder heb ik qua kleding keuze een foutje gemaakt. Er werd mij verteld dat ik me op de cold kon voorbereiden, dus dat heb ik gedaan. Tot nu toe is het nog alleen maar boven de 20 graden geweest. Christmas be like, tanning time. LOL. Ergens heel raar, zo’n warme kerst, maar het reminds me of summer and dat is always good!!

Ik wens iedereen een super kerst toe! De hele familie komt van alle kanten over, dus dat wordt nog een gezellige boel. Verder hoop ik dat ik nog wat vrienden kan zien voordat de boel weer ingepakt moet worden. 13 dagen is OBVIOUS te weinig. Kan nu al niet wachten om weer terug te gaan!

En trouwens guys, such a disappointment. Ik had gehoopt dat er meer mensen ,naast m’n mams en tante, zouden zijn die de avonturen van Tessa wilde meemaken. En aangezien ik kan zien dat mijn verhaaltjes honderden keren bekeken worden, (WAJOO) moeten jullie wel een teken van leven achterlaten. Dusss, als ik jullie een vraag stel, reageer je dan? Becauseee I LOVE REACTIES

Genieten jullie ook zo van de kerst? Is het bij jullie wel lekker koud? (dit is een onbewuste pakkende indirecte zonder bijvoegelijk naamwoordelijke vraag waarop het onderbewuste in u hier antwoord op moet geven zodat ik ook een soort indirecte digitale feedback in de gedachte van kerst terug krijg)

Hoor graag van jullie kinders

Check ya later alligatorrrr.

Reacties

Reacties

Tante Mo

Heerlijkheerlijk om weer wat te horen en dat je al je vriendinnen weer gesproken hebt.....Kerstdiner begint hier over 8 minuutjes....dus HEKE FIJNE KERST!!!!

Irissss

Tess,
Bij deze een reactie op je toffe verhaal. Ben totaaaaal (stiekem wel) niet jaloers op je! Zou graag willen dat het hier ook 20 graden is, ipv regen..
Aangezien je je blog dus weer tot leven hebt gebracht heb ik ze direct allemaal maar even terug gelezen, en ik kan wel begrijpen dat je het daar onwijs leuk hebt!
Fijne kerst, geniet er van met heuuuuul veel eten!
Kus!

Mamsie

Hi lieverd! De tijd vliegt inderdaad voorbij. Over 6 daagjes land je al weer op Schiphol! Vertel nog even wat meer over hoe je kerst daar viert.

Daniël

Heeee tess,
Mijn onderbewustzijn vertelde mij dat ik moest reageren..
Tof om te horen hoe leuk het daar is!
Hier is het eigenlijk veel te warm voor kerst.. (graadje of 10)Maar daarom is het nog niet minder gezellig!
Geniet er nog even van!

Hetty

Hoi Tessa,
Je verslagen natuurlijk weer gelezen, maar nog niet gereageerd, dus bij deze !,
Wat een lange reis en alleen, gelukkig maakt het weerzien met fam/vrienden dit goed !
Wij hadden vandaag een rustige dag, met een bezoek aan mijn schoonouders, morgen komen Marit en Niek, Thomas en Paulien !!!
Nog een fijne Kerst en een leuke bruiloft volgende week!!
Liefs Hetty

Marjolein

Hi Tessa,

Wat leuk om weer even van je verhalen te mogen genieten!
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar je kerst. Dus kom maar op met die volgende blog ;-)
Geniet nog even lekker daar!! 't Is zo voorbij.....

Denzel

Hey Tess,

Leuk dat je een blog hebt! Heb 't nog niet gelezen maar ik dacht ik reageer gewoon, cause I did read that you LOVE that. Zou deze winter eigenlijk naar NY gaan maar vond het toch belangrijk om voor school te leren, en daar zou ik dat sowieso niet doen haha. Hoop dat je alles gedaan hebt wat je van plan was, en iedereen hebt kunnen zien die je wilde zien.

Geniet er de laatste paar dagen nog even van. Aan de temperatuur hier hoef je niet echt te wennen want zo koud is het niet.

See you next year!

Je leukste huisgenoot Flo

Heeii Tessebes

De tijd vliegt voorbij zoals je merkt. Voor dat je het weet zit je weer elke dag met mij in het o zo niet zonnige Tilburg. Geniet nog maar lekker van je Amerikaanse kerst, weertje, familie en vrienden en vriendinnetjes!

See you later alligator

Daddy

Altijd een goed teken als de tijd voorbij vliegt. Iets zegt me dat het met de schoolboeken niet meer goed gaat komen....... Je hebt een spannend potje kerst sjoelen gemist. Daar maken we een oudjaar potje van. Wie van de Colony gaan we als eerste in Nederland zien? Xxxx

Henk

Dag Tessa, de kerstdagen zijn alweer voorbij. De temperatuur hier is als in april. Narcissen bloeien. E&J zitten in Marakech waar het vandaag 26 graden is. Kerst met F&P gevierd met een heerlijk kerstdiner. Geniet van je verblijf tussen oude bekenden.

Allerleukste vriendin die je hebt

Jij ook fijne kerst toegewenst.

Marjon

Ha Tess, lees voor het eerst iets van je blog via Henks facebookgedoe. Leuk om te lezen wat je meemaakt en wat boffen dat je zo snel al een keer terug kunt gaan. Geniet van je restdagen daar en een goede terugreis gewenst!

Goedemorgen

Ja hallo hoezo berichtje sturen antwoord geven , ik ben nog aan het lezen , ik ben nu bij "het onderbewuste in u " en zit na te denken of ik dat wel heb .
Zal nog wel effe duren voor ik het snap .

Maar blijf schrijven ELKE AVOND .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active